Mijn 1e keer - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu Mijn 1e keer - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu

Mijn 1e keer

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily

05 Mei 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Voort eerst in mijn leven heb ik mogen ervaren hoe het is om lange sexy wimpers te mogen hebben!! Hahahhhhhaha.
De zoveelste bruiloft. Helaas kwam ik er deze keer niet onderuit. Ik moest en zou in de (khmer) make-up en haar! Ik heb nog geprobeerd me te verslapen, alias een middag dutje te doen en dus niet op tijd zijn voor het grote gebeuren, maar dat mocht helaas niet baten. Werd mooi na mijn middag dutje als nog naar de make-up winkel gestuurd. De Khmers vonden het maar wat leuk en maar wat SA-AAT – wat dan weer mooi betekent, ik voelde me meer een enorm strenge juf, vooral als ik mijn bril op had.. En dan die kuif, dat deed met wel heel erg aan groep 8 denken… Ik was maar wat blij om gisteraaf thuis te komen en weer gewoon Emily te worden!! Maar toch heb eindelijk lange wimpers gehad!!

Zie en huiver bij de foto’s en laat me weten wat jullie ervan denken!!

Dikke kus!

  • 05 Mei 2009 - 04:28

    Marloes:

    eeuh... Sa-aat!!!! you very beautiful girl now!! hehehe....

  • 05 Mei 2009 - 07:34

    Annemarie:

    Wat geweldig zeg, op sommige foto's zou je je bijna niet herkennen! Wel 'bijzondere' lange wimpers ook zeg....
    Liefs annemarie

  • 05 Mei 2009 - 07:35

    Anne:

    jemig zeg.... uhhh niks meer aan doen en leuk voor de zaterdagavonden hier....

  • 05 Mei 2009 - 08:40

    Ellen Z:

    Ziet er 'strak' uit hoor! Ik hoop dat het feestje wel naar je zin was.
    X

  • 05 Mei 2009 - 09:22

    Leonie:

    Hahaha, sa aart NAS!
    Beeeeeeldig! (-:

    Zie je snel!

  • 05 Mei 2009 - 11:51

    Ria:

    wawwwwwwwwww

    wat een mooie foto ,
    had je zo helemaal niet herkend hoor

    geniet er nog lekker van

    groetjes Ria

  • 05 Mei 2009 - 12:31

    Corine :

    Yeah man! Die kuif doet 't 'm! Lekker 80's. Had je er een leuk bijpassend synthetisch jurkje bij? Met heel veel kanterige frutsels en glimmertjes in stemmig fuchsia? En natuurlijk de hele avond dansen rond een stoel. Of een tafel. Of een plant...

    Vrijdag bakkie doen in PP? Of mogen we een srah krohommetje? 't Is tenslotte vakantie...

  • 05 Mei 2009 - 14:45

    Marieke O:

    Heeeey onbekende....

    je bent echt bijna niet te herkennen op sommige foto's. Staat je goed, haha. Vind je toch mooier met je eigen wimpertjes.
    Was de bruiloft wel leuk?

    Dikke kus van Marieke en Jolijn.

  • 05 Mei 2009 - 18:17

    Kim:

    Heb even een heftige 80's flashback...;)

  • 05 Mei 2009 - 18:49

    Anna:

    Dat meen je! Ja,ja, eindelijk, toch stiekem best leuk toch....Wat een lellen die wimpers, heel gaaf! Maar Emily zoals Emily vind ik toch nog altijd mooier!
    Leve de vrijheid vandaag op 5 mei!
    Liefs Anna

  • 05 Mei 2009 - 18:51

    Hilde:

    LEKKER DING!!!

  • 08 Mei 2009 - 17:16

    Bart:

    Je bent al bijna helemaal Khmer :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Emily

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 90803

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

NL verlaten voor 2 jaar en een beetje

Landen bezocht: