Samenwonen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu Samenwonen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu

Samenwonen

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily

18 Oktober 2007 | Nederland, Zwolle

Donderdagochtend 6.00 uur. Ik schrik wakker van de wekker, niet een gewone zoem, maar echt een dreun. Gelukkig wordt de wekker snel uitgedrukt om vervolgens dankbaar gebruik te maken van de snoozefunctie. Na een lieflijk: 'je moet er nu echt uit', stapt A uit bed, om vervolgens door E en E nog eens herinnerd te worden dat hij zijn laptop vooral niet moet vergeten. Het senseoapparaat geeft een heerlijke aroma af en E & E draaien zich nog eens lekker om om verder te tukken...
Echter na 5 minuten is het gedaan met de pret. Het hele 'gezin' is wakker, omdat de enige hardwerkende onder ons drieen, gister vergeten is om zijn lampen van de auto uit te doen. Best wel een beetje dom. En jah dan sta je 's ochtends vroeg met een lege accu. De hulptroepen worden gebeld en A verlaat het huis om buiten bij de auto, met lege accu, te gaan wachten... Gelukkig is het een hecht gezinnetje, want E & E besluiten na een kwartiertje om A toch maar te voorzien van een vers bakje koffie en hun fijne gezelschap. En dan sta je dus 's ochtends om 7.15 uur, in je slaapkloffie, 'gezellig' te doen op de parkeerplaats van de van Karnebeekstraat.
Samenwonen is echt leuk, en dat meen ik oprecht. Ik zal hier vast nog vaak met smart aan terugdenken als ik strakjes alleen ontwaak ergens in het verre Cambodja...

  • 19 Oktober 2007 - 15:16

    Anna:

    Hé lief,
    wat kun je leuk schrijven zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit soort dingen gaat missen. Net als ik jou dichtvallende luikjes ga missen....hihi.
    Dikke zoen An

  • 20 Oktober 2007 - 22:32

    Emy!!:

    LIeve Eem!! Wat een heerlijk feest hebben Ellen en Arie voor je geregeld!! Super! Spannend hoor om de laatste daagjes af te tellen... Ik wens je een heeeeeele fijne en mooie tijd toe! Geniet ervan, dit is wat je jaren geleden al wel opperde...
    Meissie, miss you!! Dikke kus Emy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Emily

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 90831

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

NL verlaten voor 2 jaar en een beetje

Landen bezocht: