Afscheid - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily

18 Oktober 2007 | Nederland, Zwolle

De laatste dagen NL zijn aangebroken en dat is van binnen best merkbaar. Vorige week donderdag speelde ik uit pure verveling nog een hele middag bubbels schieten, terwijl ik nu tijd te kort kom..
Gelukkig heb ik velen van jullie afgelopen zaterdag nog mogen zien. Het was heel speciaal en bijzonder om te ervaren dat jullie er allemaal waren voor mij. Heel veel dank voor alle cadeautjes. Verwend worden terwijl je er een paar jaartjes tussen uit piept!!! Nog meer dank voor al jullie lieve woorden. En natuurlijk dank voor de gezelligheid.
Toch best raar om zoveel lieve mensen achter te laten. Zal jullie dan ook zeker gaan missen en ik zal vast en zeker, zo af en toe, met smart aan jullie denken. Een dikke zoen van mij!

PS.
Ellen heeft de doos met mystery enveloppes voor mij verstopt, daar het risico te groot werd bevonden dat ik er al eerder aan zou beginnen dan bedoeld...;-)Misschien maar beter ook!




Lieve LN, A3 & An: heel veel thanx voor het organiseren van mijn feestje. X
Buddhi & Niels: lief dat jullie voor mij wilden spelen. X
Anja: dank dat het feestje bij jou in 'de Livingroom' mocht plaatsvinden. X

  • 18 Oktober 2007 - 13:03

    LN:

    Nou graag gedaan hoor! Ik word ook al een beetje zenuwachtig voor je vertrek, jakkes!!
    Nog maar ff genieten van de laatste daagjes met ons gezinnetje (vanavond zelfs uitbreiding, haha)!

    x LN

  • 18 Oktober 2007 - 19:24

    Karin:

    Ha die Emily,

    Ik wens je geluk van de wereld toe en als je weer terug bent in Nederland en je moet een keer weer naar de smoelensmid, dan staat de koffie klaar.

    Hele dikke kus.

    Karin

  • 20 Oktober 2007 - 14:49

    Hilde:

    Oh eem, eem, ga je missen, goed om te horen dat het feestje leuk was!!! Ga ik je nog spreken van de week??? Hele dikke kus van mij!

  • 23 Oktober 2007 - 09:06

    Siona:

    He emily,

    Leuk deze waarbenjij.nu site. Ga het zeker lezen (tijdens de nachtdiensten, als vervanging van je nachtelijke telefoontjes, ha ha) Ben benieuwd naar je spannende verhalen. Goede reis toegewenst en veel succes met je VSO project!

    Liefs Siona

  • 23 Oktober 2007 - 11:29

    Koen:

    heel veel succes Emily, een goede reis en veel plezier in Cambodia!!!
    ik vertrek nu (ja nu echt!) 30 oktober naar PNG.
    groeten Koen

  • 23 Oktober 2007 - 19:50

    Anne:

    Jemig morgen is het zover!!
    Echt zzuper veel .... tja ik wens je zoveel toe. Ik wens je gewoon alleen maar prachtige dingen en veel geluk toe.

    Take care: voor jezelf en voor hen daar.
    dikke kus anne

  • 25 Oktober 2007 - 06:58

    Muur:

    Eem, als het goed is ben je nu aangekomen! Ik hoop dat de tranen die je op Heathrow nog had op zijn.... Nu gaat het echt beginnen!!! Wat is je eerste indruk, hoe zijn de anderen? Vertel, vertel!! Kijk reikhalzend uit naar je mail.. Nou meid, geniet ervan!!

    Heeeeeeeeel veeel liefs****

  • 25 Oktober 2007 - 09:16

    Dinysia:

    Heej Emily, moest wel even aan je denken hoor gisteren... Hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat vliegveld Heathrow een btj te pruimen was tijdens het lange wachten. Enne, heb me aangemeld hoor bij de -stuur-mij-metéén-een-bericht-als-Emily-weer-een-reactie-heeft-geplaatst! P.S. Is de mystery-evelop door de douane gekomen ;)? Have fun meid, xx

  • 25 Oktober 2007 - 12:35

    Sylvia:

    hey emily

    Is de reis goed verlopen?
    Spannend hoor
    Tot schrijfs

  • 25 Oktober 2007 - 13:52

    Daniëlle Fontijn:

    Ha Emily,
    Leuk te zien dat je ook aan de slag gaat met je CH. Vond je via de weblog van Kim. Je hebt vast een hoop zin. Leuk dat het met VSO gelukt is. Dat wilde je vorig jaar al. Ik heb me ingetekend voor een waarschuwing als je een nieuw bericht geplaatst heb, dus blijf zo wel op de hoogte. Wens je veel succes, plezier en alles wat je nog meer nodig hebt toe.
    hartelijke groet van Danielle

  • 25 Oktober 2007 - 18:02

    Tjitske Westenberg :

    hoi Emily
    Ik wens je heel veel succes bij alles wat je in Cambodja gaat doen /ondernemen.
    Petje af voor zoveel inzet en enthousiasme. Ik ga geregeld deze site bekijken om je te volgen hoor!!
    Groetjes tjitske, afd. B3, Isala-klinieken oftewel ons weezenland!!!Doei

  • 25 Oktober 2007 - 18:06

    Joost, Edith En Sem:

    Hoi Emily,

    heel veel geluk en plezier in Cambodja! Zal je per mail nog wel wat foto's sturen van Sem, kan 'm toch nog zien ;-)

    Kusss

  • 12 November 2007 - 17:55

    Paulien:

    Hoi Emily,
    Wat een leuke side zeg....Fantastische foto's en ik ga je avonturen zeker volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Emily

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 90824

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

NL verlaten voor 2 jaar en een beetje

Landen bezocht: