Bezoek in aantocht - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu Bezoek in aantocht - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu

Bezoek in aantocht

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily

03 Augustus 2008 | Cambodja, Kratié

Sorry een beetje een gedateerde krabbel..

Mijn eerste bezoek hier in Cambodia is in aantocht.. Papa, mama en lori arriveren vanavond (lees zondagavond 20 juli) in Phnom Phen. Ben beetje zenuwachtig en moet zo af en toe zelfs ff slikken. Zie er naar uit om ze te zien volgende week. Het is raar dat het land waar ik nu inmiddels al bijna 9 maanden woon, vanaf morgen niet meer anoniem is. Moet eerst nog ff een weekje werken, neem dan een week vakantie en vervolgens de laatste week van hun verblijf gaan we kennis maken met mijn woonplaats, mijn huis, mijn werk en mijn vriendjes hier.. Ben benieuwd wat ze er van gaan vinden. Ook Annemarie en Alexander in aantocht en Judith komt Cambodia ook aandoen.

Inmiddels is het dinsdag en zijn mijn ouders veilig aangekomen in PP. Ga ze onverwachts morgen al ontmoeten, daar ik gister te horen kreeg dat ik donderdag en vrijdag een vergadering kan bijwonen. Goede timing dus om wat eerder richting PP te gaan. Tevens valt het toch ontzettend tegen, als je collega assistent er niet is om je te helpen met vertalen. Hij heeft 2 weken vakantie, omdat het verkiezingstijd is. En mijn Khmer is helaas nog niet zo goed dat ik me werkwijs onafhankelijk kan redden.

Inmiddels zit er een dikke vakantie week erop en zijn we met de familie het land een beetje door gecrossed. Ik morgen weer aant werk en papa, mama en lori hier nog ff een weekje in Kratie genieten..

Liefs vanuit een regenachtig Kratie.



  • 05 Augustus 2008 - 20:01

    Harry En Betty:

    Hoi lieve Emily,
    Eindelijk weer eens een teken van leven van ons, wat zul je genoten hebben van het bezoek van je ouders en Lori. We kunnen het ons zo voorstellen dat ontzettend snel gaat zo'n bezoek, voor je het weet zitten ze al weer in het vliegtuig, back home.Maar wat fijn dat er nog meer vrienden van je komen om je te bezoeken. We vinden het toch zo knap wat je daar allemaal aan werk verzet en dat allemaal met minimale voorzieningen.
    Lieve Emily veel succes en sterkte met je werk, en geniet maar lekker van je bezoek.
    Veel liefs van Harry en Betty.

  • 09 Augustus 2008 - 20:22

    Alice Pul:

    He meid,
    Geniet lekker van je bezoek. Zet hem op en als ik iets voor je kan doen laat het weten he?!!
    Liefs

  • 10 Augustus 2008 - 10:53

    Edith:

    Hej Emily,
    dat was kort op msn, bij ons vloog de verbinding eruit. Geeft niet hoor van het sms-en, maar die van mij komen in ieder geval over. Hier gaat verder alles goed, zit nu op 28 wk. Zomervakantie zit er bijna op, moet morgen weer aan de bak....helaas. Nog 8 wk werken en dan met verlof. Geniet nog lekker daar en tot misschien de volgende x op msn....
    Liefs Edith

  • 22 Augustus 2008 - 09:44

    Muriel:

    heeeeee Eem,

    Wat leuk dat ze zijn geweest!! Ik ben jaloers, al moet ik zeggen dat wij ook een hele leuke vakantie hebben gehad, heel bijzonder! Binnenkort stuur ik je een mail met de details... Verder alles goed? Nog bedankt voor je kaartje, we denken aan je!!!

    Liefs, Muur

  • 23 Augustus 2008 - 10:46

    Plien:

    He emily fantastisch dat je ouders zijn geweest.....wat zou het heerlijk zijn geaweest om ze weer te zien.
    Ik hoop dat je hebt genoten....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Kratié

Emily

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 90822

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

NL verlaten voor 2 jaar en een beetje

Landen bezocht: