Bijzonder & bevoorrecht - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu Bijzonder & bevoorrecht - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu

Bijzonder & bevoorrecht

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily

14 December 2008 | Cambodja, Kratié

Hoe bijzonder is het om vrienden na een jaar weer te zien in een wereldstad als Singapore? Ik vond het heel erg bijzonder en was me er dan ook zeer bewust van hoe bevoorrecht ik ben om dit te kunnen doen.
Zal jullie besparen met een ellelang verhaal over alles wat we in Singapore hebben gezien.Maar moet ff een paar dingen noemen. Schoon, hyper modern, alles electronisch, heel heel heel veel winkelcentra, incl Louis Vutton ( ;-) voor Jeroen en Anna..), nog meer winkel centra, heel veel kerst, heel veel nieuwbouw, en niet vergeten de oude vertrouwde gezelligheid onder het genot van een oud vertrouwd wit biertje moet ik toch ff specifiek noemen. Heb genoten Bas & Willemein. Vond het super om jullie weer ff te zien.

  • 14 December 2008 - 19:05

    Lori:

    Hallo Emily,

    Mooie foto's hoor!
    Kom je ook naar Shanghai? Ook heel mooi.

  • 14 December 2008 - 19:06

    Lori:

    Oh, en ook heel veel lekker bier. En lekkere wodka en whiskey. Jammieiie

  • 14 December 2008 - 19:11

    Tonnie:

    Leuk weer je vrienden te zien.
    Luttenberg en Singapore wat een verschil.
    Vond je het leuk tussen de chinezen in Singapore?

  • 14 December 2008 - 20:55

    Anne:

    sjemig wat fantastisch weer. Genieten zeg!!!
    heb je verdiend!!
    x

  • 28 December 2008 - 16:16

    Wanda:

    Ha Emily, Nog bedankt voor je berichtje op mijn website. Na een maandje in Nederland kan ik nog steeds niet wennen aan de kou. Geniet er maar flink van daar! Heel veel plezier en succes nog!
    Wanda

  • 03 Januari 2009 - 10:46

    Marietje En Gerard V:

    Wat een stad zeg. Iets anders dan Amsterdam denken wij. Wat heerlijk dat je dit allemaal mee kunt maken. Veel geluk in 2009. Tot kijk!!

  • 04 Januari 2009 - 09:39

    Judith:

    Heeey Em,
    heb je fijne feestdagen gehad??? ik hoop dat je er een beetje van hebt kunnen genieten! t was iig niet zo afschuwelijk koud als hier, brrrrrrrr.
    heb zelfs geschaatst vorige week. mooie plaatjes hoor uit S'pore, een vriend van mij gaat er binnekort wonen... en je kent mij, ik zoek iedereen toch op!!! A&H zijn ook in de regio, maar zij komen vast niet veel verder dan het strand,haha. Ik wens je alle goeds voor het nieuwe jaar, ik hoop je te zien, waar dan ook. dikke kuzz, judith

  • 07 Januari 2009 - 10:08

    Corrie Van Rooijen:

    ik wens je allegoeds voor het komende jaar en nog veel avontuur liefs corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Kratié

Emily

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 90807

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

NL verlaten voor 2 jaar en een beetje

Landen bezocht: