Keuzes maken - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu Keuzes maken - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Emily Holtmaat - WaarBenJij.nu

Keuzes maken

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily

16 Augustus 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Bepaalde keuzes in het leven blijven lastig om te maken. Inmiddels liggen er nog 5 maanden voor mij en wordt het nu tijd om te gaan bedenken of ik nog een beetje langer zou willen blijven of niet. Ik ben dus de voors en tegens tegen elkaar aan the afwegen… Maar blijft het lastig. Een maand geleden was ik er wel voor 90% uit dat ik nog wel een aantal maanden langer zou willen blijven, echter had je me twee weken geleden gevraagd of ik zou willen verlengen, zou mijn antwoord volmondig nee zijn…En nu, nu weet ik het niet meer. Gelukkig heb ik nog een paar maandjes om mijn keuze te maken.

Enig advies??

PS. Als iemand zich geroepen voelt voor een leuk tripje richting Zuid Oost Azie in januari/februari, schroom niet en laat het me zo spoedig mogelijk weten… Keuzes worden dan nl wat makkelijker voor me..

  • 16 Augustus 2009 - 10:36

    Anna:

    Hi lieffie,

    Tja, wat lastig...elaas kan ik niet nog een keer langskomen en heb ik ook geen zinnig advies, dat zit in jou zelf(nog ergens verborgen)maar dat komt er wel uit.
    Ik zou het heerlijk vinden als je zo snel mogelijk weer deze kant op komt. Misschien is het fijn om te weten dat er hier veel mensen ook zijn die je graag om zich heen hebben....maar goe, die heb jij overal zitten. Wie weet maakt het dat wat makkelijker.
    Ik vier hier volop de zomer en geniet het! Heb net een week zeilcursus met Ghaja gedaan op de Loosdrechtse plassen! Super. Nog 1 weekje thuis.

    Dikke zoen An

  • 16 Augustus 2009 - 12:54

    Jeroen:

    He Emily,
    t blijft lastig, maar ik ben ervan overtuigd dat je een goede beslissing gaat maken. één reden om terug te komen is om de nieuwe molenaar te bewonderen (hahaha)..
    succes,
    jeroen

  • 17 Augustus 2009 - 11:03

    Hilde:

    tuus koom'n, en rap 'n bettie!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Emily

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 90808

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2007 - 30 November -0001

NL verlaten voor 2 jaar en een beetje

Landen bezocht: